לחברה גדולה בקיסריה דרוש/ה רפרנט/ית שכר והנה''ח למשרה חלקית (70% משרה)+יום עבודה מהבית.*5 ימים בשבוע, כ-6 שעות ביום, יום היברידי (מהבית).
תיאור התפקיד:
- טיפול בקליטת עובדים.
- אחריות על מערכת הנוכחות וטיפול בדוחות הנוכחות.
- עבודה שוטפת מול חילן והעברת נתונים.
- בדיקת עיבודי שכר ותלושי שכר.
- עבודה מול מנהלי הסדרים וסוכני ביטוח לקבלת טפסי קוביות לעובדים.
- הכנת טופסי 161 ודיווח לרשויות.
- רישום פקודת שכר.
- טיפול בתזרים בנקים יומי לרבות הכנת העברות בין חברות הקבוצה.
- שליפת דוחות קבלות והתאמות בנקים – גיבוי.
- פתיחת ספקי יבוא קליטת חשבוניות ספקי יבוא, תשלומים, התאמת כרטיסי ספק.
- לרבות מטלות נוספות בתחום הנה"ח שיתווספו מדי פעם לפי הצורך.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בהנהלת חשבונות וחשבות שכר- חובה.
- היכרות טובה עם תוכנת הפריוריטי - יתרון.
- ידע והיכרות עם תוכנות שכר- חובה.
- נכונות למשרה חלקית 70%.
- יחסי אנוש מצוינים, יכולת דיוק סדר וארגון, עבודה בצוות.
* משרה מס׳
#439651 מיועדת לגברים ונשים כאחד