לחברת בת טכנולוגית של קבוצת חברות מובילה בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מח' שכר לניהול 10-15 אנשי צוות הנותן מענה ללקוחות בתחום השכר.תיאור התפקיד:
- ניהול תהליך ביצוע כל תהליכי הכנת השכר של כלל עובדי החברה מטה ושטח.
- ניהול ואחריות על כל היבטי השכר החל מקליטת עובד ועד ביצוע תהליכי סיום עבודה (תחשיבי פיצויים, גמר חשבון, הכנת טופס 161).
- אחריות על ניהולה השוטף של תוכנת הנוכחות והשכר, כולל הזנת נתונים ובקרה על אסמכתאות.
- ניהול מערך ההפרשות הפנסיוניות לקרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, חברות ביטוח וכד’ לרבות עבודה מול מנהל הסדר פנסיוני, סוכנים ונציגים.
- טיפול בממשק מעסיקים, סליקת הכספים וטיפול בהיזונים חוזרים.
- אחריות על תשלומי פרט וכלל – כגון תגמולי מילואים, ימי מחלה, הבראה, החזר רישוי וביטוח, החזר שכ"ל, טיפול בהלוואות, מקדמות וכד’.
- אחריות על מעקב וביקורת קיום דיני עבודה רלוונטיים.
- הפקת דוחות שכר, דוחות תפעוליים, דוחות בקרה, תחשיבים ודוחות שנתיים.
- אחריות על תפעול ובקרה של ממשקי מערכת השכר עם מערכת נוכחות.
דרישות התפקיד:
- תעודת חשב/ת שכר- חובה.
- ניסיון של מספר שנים כחשב/ת שכר- חובה!
- ניסיון מוכח בניהול של 10 עובדים- חובה!
- שליטה בכללי קרנות פנסיה, קופות גמל, חוקי מס הכנסה וביטוח לאומי - חובה.
- הכרת דיני העבודה הרלוונטיים(חופשה, שעות עבודה ומנוחה, מחלה..) - חובה.
*היקף משרה- 100%.
*תנאים טובים ושכר מעולה למתאימים/ות.
* משרה מס׳
#374433 מיועדת לגברים ונשים כאחד