לסוכנות ביטוח דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מהבית במשרה חלקית.*עבודה מהבית, א'-ה', 9:00-15:00.
*אחת לכמה חודשים יש מפגש של הצוות באיזור המרכז.
*הסוכנות מתעסקת בביטוחי חיים, בריאות, פנסיה ופיננסים.
במסגרת התפקיד:
אחריות על ניהול שוטף של לקוחות המשרד כולל מתן מענה שירותי ללקוחות, תפעול, התנהלות מול חברות הביטוח וכו'. העבודה הינה מול ריבוי ממשקים, גורמים ומערכות בו זמנית.
מה חשוב להביא איתך?
- ניסיון כרפרנט/ית או מנהל/ת תיקי לקוחות מסוכנות ביטוח בתחומי ההתמחות של המשרד - חובה!
- מוסר עבודה גבוה, אמינות ושירותיות - חובה!
* משרה מס׳
#414443 מיועדת לגברים ונשים כאחד